9 Ekim 2011 Pazar

09.10.2011

Sevgili bloooğum;


Üzülerek belirtmeliyim ki aslında sana başlamamın bir nedeni de günlerimi takip edebilmekti. Biri bana "Bugün günlerden ne?" ve "Ayın kaçı?" diye sorduğunda seni hatırlayıp öyle cevap verebilmekti. Ama gel gör ki, bugün de bütün gün mac'imin başındaydım ve yine biri bana bu soruları sorduğunda saat için ekrana tarih içinse E72'me baktım. Hava durumunu soran olursa da applicationsları bir kurcalamam gerekicek sanırım. 


Although, sen bunların dışındasın. Farzettim ki bana, "Bütün gün ne yaptın mac'inle?" diye sordun. Ben de cevaplıyorum, modern zaman inekliği yaptım. (Böyle diyince daha afilli geldi.) Eskiden ödevleri de el yazısıyla yazardık. Kapakları olurdu. Süslerdik. Yazımıza dikkat ederdik, çizgisiz kağıda yamuk yazmayalım diye altına koyu pilot kalemle çizgileri belirginleştirilmiş kağıt koyardık. Kaynakçamız kendi style'ımızla yazılırdı. Ah şimdi düşünüyorum da ne gerek varmış bunlara!. APA var şimdi. MAC var WORD var. Benim yazdığım el yazısı harflerin ruhuyla ileri teknolojik calibri styleın harflerinin ruhu bir mi? Nice insanlar var daha bu ruhla tanışmamış henüz. Günün duasına geçmek lazım artık burda.


Allah herkese Calibri ruhu versin. 
Bugün dua kısa bitsin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder