10 Ekim 2011 Pazartesi

10.10.2011

Sevgili blooğum;


Bana bugün "Old fashion" dedi profesör. "Old fashion" buna inanabiliyor musun? Benim gibi modern, başı kapalı olsa da gayet açık fikirli, batılı zihniyetin eğitiminden geçmiş bir matmazele? Şalvarımı da giyerim, topuklu ayakkabımı da. Kuran'ımı da okurum, İncil'imi de. Caz festivallerini kaçırmam, Fetih şölenlerinden hiç şaşmam. Modayı yakından takip ederim, trend içecekleri iyi bilirim. Yemek de yaparım(Tansaş,migros,bim sağolsun. Bir fırına vermelik işi var yiyeceklerin. E o da yemek sonuçta.), dışardan da söylerim. Sinemaya da giderim, FKM tiyatrolarına da. (Laf aramızda İlahiyatı bile ingilizcesinden okuyacağım.)


 Ben "Old fashion?" yok canım daha neler. Alt tarafı hala bayiiden gazete alıyorum diye "old fashion"mı olunurmuş? Otobüste, vapurda insanların gözüne soka soka okuduğum gazeteyi göstermedikten sonra ne anladım ben o işten! Hem gazete okumasam, "Zaman"ın su geçirmediğini, "Taraf"ın ellerinizi siyaha boyadığını, "Haber Turk"ün kaygan yüzüne basıp kayabileceğinizi nerden öğrenecektim?


Allah kimseyi gazetesiz bırakmasın.
Herkes "Old fashion" olsun.
Bu ay da Taksim'de bunun için toplanılsın. 


Amin...
Amin...
Vel hamdülillahi Rabbi'l Alemin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder